2014. december 19., péntek

3.fejezet

Hai!
Először is szeretném felhívni a figyelmeteket a jobb oldalon lévő szavazásra. 

Ne felejtsetek el komizni! Pár nap és látjuk egymást! ♥


Puszi, Tiaa.

Alina

Aznap, mikor belementem ebbe az álbarátnős dologba, Bob szólt a fiúknak, hogy másnapra szervezett egy interjút, ahol Ashton elmondhat mindent a rajongóknak, így történt az, hogy egy szép júniusi napon, kora reggel ülök a tv előtt, egyedül és várom, hogy a fiúk adásba kerüljenek. Eredetileg úgy volt, hogy én is megyek velük, persze csak kísérőnek, nem mint interjú alanynak, de inkább választottam a kényelmesebb megoldást, így pizsamában, müzlis tállal a kezembe hallgattam a fiúkat.

Ashton

Reggel nyolckor kezdődik egy interjú, ahol el kell mondanom mindenkinek, hogy Alina a barátnőm. Jobb programom is lehetne most, például szívesebben aludnék,de mikor ezt megemlítettem a többieknek nagyon csúnyán néztek rám és megkaptam azokat a beszólásokat, hogy én intéztem ezt el magamnak. Persze, hogy az én hibám. Mert a média nem szokott túlozni.
- Jó reggelt kívánok minden kedves nézőnek. Ez is Tim és Liv reggeli műsora. Fogadjátok nagy szeretettel a feltörekvő 5 Seconds of Summer nevű fiú bandát! – mosolygott a kamerába kedvesen Liv, az egyik műsorvezető, mi pedig a srácokkal nagy mosollyal az arcunkon integettünk a kamerának és az ott ülő rajongóknak.
- Nos, akkor kezdjünk is bele – nézett rám, illetve ránk Tim.
- Manapság felrebbentek olyan pletykák, hogy éjszakai életet él a 5 Seconds of Summer dobosa – itt felém tekintettek mindketten és vártam, hogy kérdezzenek.
- Mesélnél nekünk erről Ashton? – kedvesek voltak. Túl kedvesek.
- Persze. Nos, úgy hiszem, hogy a média ezt egy kicsit túl komolyan fogja fel. Igen, szoktam bulizni, de nem viszek haza minden éjjel más lányt, bármit is állítanak – kezdtem bele a mesémbe, de félbe szakítottak.
- Pedig a címlapok nem erről árulkodnak – és ekkor a kis képernyőn felvillant egy kép, ahol épp egy lánnyal vagyok. Erre tisztán emlékszem. A lány neve Sydney volt, de nem történt közöttünk semmi.
- Ez a kép pár napja készült – kezdte, de most itt volt az én időm félbe szakítani.
- Igen, viszont biztosan állíthatom, hogy nem történt köztünk semmi – ekkor Michael közbe vágott.
- Igen, ezt mi is biztosan állíthatjuk, hisz Ashtonnak barátnője van – mosolygott kedvesen rájuk, majd rám, de tőlem csak egy szúrós pillantást kapott.
- Igaz ez Ashton? Barátnőd van? – kezd érdekesebb lenni. - Mióta vagytok együtt? Honnan ismeritek egymást? Mindenre kíváncsiak vagyunk – kezdett el kérdésekkel halmozni Liv. Esküszöm úgy nézett rám, mint egy tini lány, aki várja a legújabb pletykákat a suli legmenőbb csávójáról -ami valamennyire igaz is volt, kivéve a tinit és a legmenőbb fiút, mivel én csak egy együttes dobosa vagyok-. Szóval így nézett ki, igen.
- Már azóta ismerem, mióta a banda megalakult. Michael legjobb barátja, Alina a neve. Eleinte utáltuk egymást, majd később kezdtünk rájönni, hogy sok a közös bennünk és elkezdtünk barátkozni. Már egy ideje éreztük, hogy mindketten többet érzünk mint barátok, így nyitottam felé és rákérdeztem kerek perec, hogy a későbbiekben szeretne e tőlem valamit. Szóval így jöttünk össze – válaszoltam készségesen a kérdésekre. Kicsit szépítettem a dolgokon amit megbeszéltünk, például az nem volt benne, hogy ki nyitott ki felé,de így láttam jónak.
- Ez nagyon aranyos történet – mosolygott rám először Tim, majd Mikey felé fordult. - Nem zavart téged Michael, hogy a legjobb lány barátod és az egyik legjobb haverod összejöttek?
- Nem. Igazából nagyon örülök neki, hogy Alina Ashton mellett kötött ki. Ő olyan nekem mint a húgom, nagyon féltem és tényleg örülök annak, hogy nem egy idegennel jött össze – oké, ezt se beszéltük meg, de úgy néz ki jól improvizálunk.
- Nem félsz, hogy ez kihat a barátságotokra később? Például ha szakítanak? – elegem volt már ezekből a kérdésekből.
- Nem hiszem, hogy ez tönkre tenné a barátságunkat és nem gondoltunk még arra, hogy mi lesz ha szakítunk. Hosszú távra tervezünk, jól megvagyunk – válaszoltam inkább én.
- Igen. Édesanyám is mindig mondogatta, hogy éljek a mának és ne törődjek a jövővel. Majd alakul valahogy. Mindenesetre is sok boldogságot nektek – mosolygott rám Liv. Megköszöntem, majd tovább beszélgettünk a közelgő turnénkról és a lassan kijövő albumunkról.

Alina

Az interjú után Michael hívott engem. Arra gondolt, hogy mi lenne, ha átjönne aminek nagyon örültem szóval egy félóra után kopogtatott is az ajtómon, szerencsére egyedül. Soha nem voltam az a tipikus cicababa, akit senki nem láthat smink nélkül és pizsamában, de most nem volt kedvem ezek után senkihez, csak a legjobb barátomhoz.
- Hogy tetszett az interjú? – kérdezte miközben szorosan öleltem magamhoz őt.
- Még mindig félek ettől az egésztől, de jók voltatok. Szépen improvizáltál te is meg Ashton is – mosolyogtam kedvesen Mikey-ra.
- Igen tudom. Viszont kitaláltam valami eszméletlen jót, ami neked is meg nekünk is kedvez.
- Mégis mi lenne az? – húztam fel a szemöldököm, ami azt jelentette, hogy kételkedek benne.
- Ez tekintsd születésnapi ajándéknak. Arra gondoltam, hogy kiruccanhatnánk, mondjuk Floridába – izgatottan várta a válaszom. Nem akartam azt mondani neki, hogy nem akarok menni, de hazudni sem akartam, hogy mennyire menni akarok.
- Jó ötlet ez? – kérdeztem rá félve.
- Persze. Így legalább lesz alkalmatok mutogatni magatokat a fotósoknak Ashtonnal és még nyaralunk is egyet – most már mindent értettem. Szó nincs itt a szülinapomról, egyszerűen csak elkezdjük ezt az egész színjátékot. Ennél jobb nyarat elképzelni se tudtam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése