2015. január 15., csütörtök

~Díj


Kissé meglepődtem, amikor pár napja láttam, hogy az egyik rész alatt megajándékoztak egy díjjal.
Köszönöm szépen Lena A.D!


Szabályok:
- Írj 10 dolgot magadról
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd tovább


Magamról:
- Körülbelül 4 éve írok blogokat
- 17 éves vagyok
- NAGYON szeretek olvasni
- Nem szeretem az ünnepeket
- Szeretek énekelni, bár hangom nincs hozzá
-Teen Wolf fan vagyok
- Minden vágyam, hogy eljussak Los Angelesbe, Londonba, Párizsba és Miamiba
- Nem tudom mi szeretnék lenni, ha felnövök
- Egyke vagyok
- Ez csak 9 dolog, több nem jut eszembe :)

Lena A.D kérdései:


1. Hogy képzeled el magad 30 évesen? Ötletem sincs. Komolyan.

2. Éreztél már úgy, hogy jobb ha meg se születtél volna? Szerintem sok tini volt már így vele, de biztos vagyok benne, hogy okkal születik mindenki. :)

3. Szoktál énekelni? Szoktam, ismerőseim legnagyobb sajnálatára.

4. Ha a kedvenc hírességed jönne az utcán veled szemben, mit tennél? Szerintem lefagynék, csipkedném magam, hogy jól láttam e, nem káprázik e a szemem, aztán talán lenne bennem annyi bátorság, hogy oda megyek hozzá és kérek egy képet, vagy aláírást. :)

5. Kutya vagy macska? Vagy mind kettő? Jobban szeretem a kutyákat, de van macskám is meg kutyám is, szóval legyen mindkettő. :)

6. Hányadikos vagy? Titkos információ :)

7. Hány fejezetet tervezel a blogodban? Nem vagyok biztos benne, de 20 körül megszeretnék állni. :)

8. Demi Lovato vagy Selena Gomez vagy Nina Dobrev? Demi Lovato példakép számomra, nagyon erősnek tartom őt, szóval őt mondanám, persze Selena-t és Nina-t is kedvelem :)

9. Luke Hemmings vagy Harry Styles? Mondhatom mindkettőt? :)

10. Galamb vagy pingvin? Mivel félek a galamboktól, így természetesen pingvin.

Az én kérdéseim:

1. Mik a terveid a jövőre nézve?
2. Ha elkezdesz írni egy blogot, a szereplők mennyire nőnek a szívedhez?
3. A főszereplőd mennyiben hasonlít vagy különbözik tőled?
4. Kedvenc bandád/énekesed?
5. Van példaképed? Ha igen, ki az?
6. Komolyan gondolod az írást? Eltudnád képzelni, hogy ez legyen a munkád?
7. Szeretsz könyveket olvasni? Ha igen, milyen témában?
8. Szoktad más blogjait olvasni?
9. Milyen témában szeretsz írni?
10. A családod ismeri a történeteid? Megosztod velük is a munkád, vagy csak az olvasóiddal?

A díjat küldeném:

Broken Drumstick
Szerelem a neten
5SOS-sorozat
Baby project
Egy elírt telefonszám


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :)
    Ölel,
    Lana xx.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tia!

    Köszönöm, hogy gondoltál rám a díjjal! nagyon jól esett! :)

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés